Ilość:
Wartość:
W przechowalni:
0 szt.
0.00zł
0 szt.
ElektronikaFilmyGry i ProgramyKsiążkiMuzykaZabawki
  Do kasy
Koszty wysyłki
DPD
- przelew - 14,99zł
- karta kredytowa / PAYPAL - 17,99zł
- pobranie - 17,99zł

Paczkomaty
- przelew - 9,99zł
- karta kredytowa / PAYPAL - 12,99zł


- przelew - 10,99zł
- pobranie - 19,99zł

- odbiór osobisty - 0,00zł


Zobacz szczegóły
Kontakt
  Jarzynowa 30, 52-214 Wrocław
 
SERWISY


Zapraszamy na nasz kanał w serwisie Youtube.com!

Secured By QuickSSL and Trustico

 
Chat z Konsultantem
Najczęściej zadawane pytania Najczęściej zadawane pytania

  1. Dlaczego warto się zarejestrować?
  2. Jak się zarejestrować?
  3. Jak złożyć zamówienie nie rejestrując się?
  4. Jak zrezygnować z zamówienia?
  5. Skąd wiadomo, że dany towar jest dostępny "od ręki" w magazynie?
  6. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  7. Co oznacza termin realizacji zamówienia podany przy produktach?
  8. Jaki jest łączny czas realizacji zamówienia?
  9. Jak mogę odebrać paczkę, jeśli listonosz nie zastał mnie w domu?
  10. Jak można zapłacić za zamówiony towar?
  11. Gdzie mogę znaleźć wasz adres i konto ?
  12. Dlaczego dziś nie dotarło złożone wczoraj przeze mnie zamówienie?
  13. Dlaczego moje zamówienie nie może być zrealizowane? Po co w takim razie w ogóle umieszczacie tę pozycję w ofercie?
  14. Dlaczego po złożeniu zamówienia okazuje się, że dany towar jest niedostepny i na sprowadzenie trzeba czekać?
  15. Dlaczego otrzymałem informację, że w moim koszyku są niezamówione produkty? Przecież złożyłem zamówienie...
  16. Dlaczego niektóre płyty są takie tanie? Czy są nieoryginalne?
  17. Złożyłem zamówienie, kiedy mogę się go spodziewać?
  18. Został zmieniony Status Zamówienia. O co tu chodzi ?
  19. Chcę zwrócić zamówiony towar. Co zrobić?
  20. Chcę zareklamować uszkodzony towar
  21. Zależy mi na czasie, bo zamówiony towar ma być prezentem.
  22. Dlaczego termin realizacji zamówienia jest taki długi, czemu jest dłuższy niż czas, podany na stronie?
  23. Jak chronimy dane?
  24. Mimo otrzymania informacji o wysłaniu przesyłki nic do mnie nie dotarło a minęło już kilka dni, dlaczego?
  25. W formularzu rejestracyjnym jest pole "Numer telefonu", czy jego podanie jest konieczne?
  26. Jak zmienić dane wpisane przy pierwszym logowaniu?

  1. Dlaczego warto się zarejestrować?
    W procesie rejestracji prosimy Cię o podanie najważniejszych danych, które umożliwią nam realizację Twoich zamówień. Dokładny adres zagwarantuje bezbłędne i terminowe dostarczenie przesyłki, a dzięki kontaktowi telefonicznemu i elektronicznemu możemy na bieżąco informować Cię o stanie realizacji Twoich zamówień.
    [Do góry]

  2. Jak się zarejestrować?
    Rejestracja to bardzo łatwa czynność. Formularz obejmuje kilka podstawowych informacji, które umożliwiają złożenie zamówienia. Dostęp do formularza rejestracji uzyskasz także po nieudanej próbie logowania . Proszę zapamiętać swój login i hasło - posłużą w przyszłości do zalogowania się w sklepie.
    [Do góry]

  3. Jak złożyć zamówienie nie rejestrując się?
    Formularz zamówienia nie wymaga rejestracji i zakładania konta. Można również złożyć zamówienie drogą elektroniczną, wysyłając wiadomość na adres info@emarkt.pl
    [Do góry]

  4. Jak zrezygnować z zamówienia?
    O ile zamówienie nie ma statusu "Wysłane", można anulować zamówienie. Prosimy w takiej sytuacji o kontakt telefoniczny (+48 71 724 52 78) lub mailowy - info@emarkt.pl
    [Do góry]

  5. Skąd wiadomo, że dany towar jest dostępny "od ręki" w magazynie?
    Towar, który mamy na miejscu, jest oznaczony logo emarkt24 oraz posiada adnotację "Wysyłamy w 24 godziny".
    [Do góry]

  6. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
    W celu zapewnienia Ci pełnego komfortu będziemy informować na bieżąco o stanie realizacji zamówień. Na podany adres e-mail prześlemy korespondencję z aktualnymi informacjami. Zawsze też możesz do nich dotrzeć korzystając z opcji w "Moje konto". Sprawdzisz tutaj historię wszystkich swoich dotychczasowych zamówień, a także stan realizacji bieżącego.
    [Do góry]

  7. Co oznacza termin realizacji zamówienia podany przy produktach?
    Termin ten oznacza czas potrzebny na sprowadzenie towaru od dostawcy i przygotowanie go do wysłania w naszym magazynie.
    [Do góry]

  8. Jaki jest łączny czas realizacji zamówienia?
    Jest to zsumowany czas realizacji zamówienia podany przy wybranym produkcie i czas potrzebny przewoźnikowi na dostarczenie przesyłki (na terenie Polski: Poczta Polska - 1-2 dni robocze).
    [Do góry]

  9. Jak mogę odebrać paczkę, jeśli listonosz nie zastał mnie w domu?
    Podając adres, pod który mamy wysłać przesyłkę pamiętaj, aby wpisać wszystkie dane jak najdokładniej. W ten sposób listonosz nie będzie miał problemu z dostarczeniem przesyłki we właściwe miejsce. Jeśli jednak nie zastanie Cię w domu, pozostawi awizo w Twojej skrzynce pocztowej. Paczkę będziesz mógł odebrać we wskazanym na awizo urzędzie pocztowym jeszcze przez 14 dni.
    [Do góry]

  10. Jak można zapłacić za zamówiony towar?
    Klienci, którym dostarczamy paczki na terenie Polski mogą wybrać tzw. przesyłkę za pobraniem - czyli zapłacić gotówką listonoszowi lub przelać pieniądze zprzed wysyłką na nasze konto. Można także zapłacić kartą kredytową - bezpieczeństwo transakcji zapewnia serwis Przelewy24.pl.
    [Do góry]

  11. Gdzie mogę znaleźć wasz adres i konto ?
    Nasz adres, telefon kontaktowy i konta bankowe można znaleźć w zakładce "O nas" znajdującej się w boxie "Informacje"
    [Do góry]

  12. Dlaczego dziś nie dotarło złożone wczoraj przeze mnie zamówienie?
    Zgodnie z regulaminem naszego sklepu Całkowity Czas Realizacji Zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych, w szczególnych przypadkach może przedłużyć się nawet do 21 i 30 dni.
    [Do góry]

  13. Dlaczego moje zamówienie nie może być zrealizowane? Po co w takim razie w ogóle umieszczacie tę pozycję w ofercie?
    W naszej ofercie znajdują się produkty oferowane przez polskich dystrybutorów. Brak danego towaru wynika najczęściej z faktu, że dystrybutor czeka na dostawę. Jeśli otryzmujemy informację, że dany produkt jest całkowicie usuwany z oferty dystrybutora, jest on usuwany również z naszej bazy.
    [Do góry]

  14. Dlaczego po złożeniu zamówienia okazuje się, że dany towar jest niedostepny i na sprowadzenie trzeba czekać?
    Specyfika sklepów internetowych polega na tym, że w swojej ofercie mają bardzo dużo produktów, które można zamówić. Dzięki temu oferta jest bogata, ale na niektóre towary trzeba poczekać.
    [Do góry]

  15. Dlaczego otrzymałem informację, że w moim koszyku są niezamówione produkty? Przecież złożyłem zamówienie...
    Najczęstszą przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt, że w ostatnim kroku procedury składania zamówienia, zamówienie nie zostało potwierdzone - nie został wciśnięty przycisk "Potwierdź Zamówienie".
    [Do góry]

  16. Dlaczego niektóre płyty są takie tanie? Czy są nieoryginalne?
    W sklepie mamy tylko ofertę oryginalnych produktów sprzedawanych przez dystrybutorów na terenie Polski. Akcje rabatowe wynikają z polityki promocyjnej danego dystrybutora.
    [Do góry]

  17. Złożyłem zamówienie, kiedy mogę się go spodziewać?
    Specyfika sklepów internetowych polega na tym, że w swojej ofercie mają bardzo dużo produktów, które można zamówić. Część towaru mamy na miejscu (są one oznaczone logo EMARKT24), pozostałe sprowadzamy od dystrybutorów, co trwa zwykle kilka dni.
    [Do góry]

  18. Został zmieniony Status Zamówienia. O co tu chodzi ?
    W momencie zamówienia sklep automatycznie wysyła potwierdzenie z informacją, że zamówienie zostało przyjęte. Gdy zaczynamy je kompletować, status zmienia się na "W trakcie realizacji". Oczekiwanie na przelew za zamówienie powoduje zmianę statusu na "Oczekiwanie na wpływ należności". Zamówienie wysłane otrzymuje status "Wysłane/ Odebrane osobiście" a zamówienie niemożliwe do realizacji status "Niezrealizowane".
    [Do góry]

  19. Chcę zwrócić zamówiony towar. Co zrobić?
    Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, z towaru kupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany i nie został pozbawiony fabrycznego opakowania, nie był kopiowany ani nie został w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany. Prosimy zatem o odesłanie towaru, z którego Państwo rezygnujecie, razem z otrzymaną z nim fakturą z zaznaczoną częścią "zwrot". Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Nie zwracamy natomiast kosztów przesyłki oraz odesłania do nas towaru. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
    [Do góry]

  20. Chcę zareklamować uszkodzony towar
    Każdy towar kupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony, jeśli ma wady fabryczne. W takim przypadku prosimy o kontakt z nami oraz odesłanie towaru listem polecony priorytetowym razem z otrzymaną z nim fakturą z zaznaczoną częścią "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji. Po sprawdzeniu produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Koszt opłaty pocztowej zostanie Państwu zwrócony natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Przesyłkę reklamacyjną prosimy odesłać pod adresem: WEB2NET Katarzyna Bednarska ul. Jarzynowa 30 52-214 Wrocław
    [Do góry]

  21. Zależy mi na czasie, bo zamówiony towar ma być prezentem.
    W takiej sytuacji najlepiej przy składaniu zamówienia w komentarzu napisać, do kiedy chcieliby Państwo otrzymać przesyłkę. Jeśli nie będziemy w stanie zrealizować zamówienie do tego czasu poinformujemy Państwa o tym, co oszczędzi nam i Państwu nerwów związanych z oczekiwaniem.
    [Do góry]

  22. Dlaczego termin realizacji zamówienia jest taki długi, czemu jest dłuższy niż czas, podany na stronie?
    Niestety czasem pojawia się rozbieżność pomiędzy czasem realizacji zamówienia podanym nam przez dystrybutora (widocznym na stronie), a rzeczywistym czasem realizacji tego zamówienia przez dystrybutora. Zdarza się również, że firmy dostarczające przesyłki nie dotrzymują terminów. Z naszej strony dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty trafiły do Państwa w czasie określonym na naszych stronach - lub szybciej. Ewentualne opóźnienia zdarzają się zazwyczaj nie z naszej winy.
    [Do góry]

  23. Jak chronimy dane?
    - procedura pozwala na kontakt z danymi osobowymi wyłącznie osobom, którym jest to niezbędne do wykonywania pracy (np. Biuro Obsługi Klienta). - informacje są przechowywane w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko ich zniszczenia lub utraty. - zabezpieczamy dane fizycznie (np. przed awarią sprzętu) jak i elektronicznie (np. przed atakiem hackera). - nie udostępniamy Twoich danych firmom i osobom trzecim. - nie gromadzimy numerów kart kredytowych. Informacja o numerze karty wędruje od razu do firmy, zajmującej się obciążaniem kart kredytowch, z pominięciem emarkt.pl. Dane te są przesyłane bezpiecznym protokołem SSL, który zdecydowanie zwiększa bezpieczeństwo połaczeń w internecie. - działamy w myśl wymogów prawodawstwa polskiego.
    [Do góry]

  24. Mimo otrzymania informacji o wysłaniu przesyłki nic do mnie nie dotarło a minęło już kilka dni, dlaczego?
    Wszystkie przesyłki wysyłane są jako listy polecone lub paczki priorytetowe, zatem powinny dotrzeć następnego dnia roboczego po ich wysłaniu. Jeśli po kilku dniach przesyłka nie dotarła, prosimy o kontakt. Zwykle okazuje się, że czeka ona na poczcie na odebranie a Państwo nie otrzymali awiza. Po skontaktowaniu się z nami otrzymają Państwo numer nadania, który może pomóc w odszukaniu przesyłki na poczcie.
    [Do góry]

  25. W formularzu rejestracyjnym jest pole "Numer telefonu", czy jego podanie jest konieczne?
    Podanie numeru kontaktowego ułatwi finalizację zamówienia w przypadku zaistnienia problemów, np. przedłużającego się czasu oczekiwania na dostawę. Pomaga również potwierdzić zamówienie oraz przyspiesza kontakt, zwłaszcza, gdy nie korzystają Państwo z poczty elektronicznej codziennie. ZAMÓWIENIA "ZA POBRANIEM" BEZ PODANEGO NUMERU TELEFONU NIE BĘDĄ REALIZOWANE
    [Do góry]

  26. Jak zmienić dane wpisane przy pierwszym logowaniu?
    Zapewniamy stały dostęp do Twoich danych - w każdej chwili można je przeglądać i zmieniać. Aby to zrobić wystarczy zalogować się, a następnie z opcji na górze wybrać "Moje konto" a potem "Informacje o koncie".
    [Do góry]


  18 grudzień 2017
Nowy klient   |   Zaloguj się   |   Twoje konto   |   Twój koszyk   |   Nowości   |   Promocje   |  
Serwis używa cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką cookies.
Copyright © 2004-2017 emarkt.pl
Podane ceny zawierają podatek VAT.
Wszelkie prawa zastrzeżone.